Alla inlägg under april 2017

Av Frances - 30 april 2017 15:17

Hej fina ni :-) Ska strax iväg till en kompis, sedan blir det valborgsfirande för mig. Skriver väl imorgon om hur det var, då jag inte vet hur det slutar än haha. Ska träffa två vänner och bara ha det kul nu. För övrigt känner jag mig jävligt snygg idag.

Av Frances - 29 april 2017 21:08

Kom och se Stefan uppträda - 20 kr inträde ! :-)

Av Frances - 29 april 2017 12:40

Ligger i soffan och läser Mons Kallentoft. Fint att säga att man läser en person, jag läser ju trots allt hans fantasi och tankegång. Håller på att somna, ska sova middag. Det känns skönt.

Var och köpte lite kulglass i kiosken tidigare. Mulet men varmt ute. Skulle blivit 100% regn men det verkar det inte bli. Skönt.

Hejdå

Av Frances - 29 april 2017 09:20

Idag är det officiellt helg och jag ska väl läsa och gå någon promenad. Mitt självförtroende går upp och ner hela tiden,,, innan var jag osäker över att det blir en dubbelhaka när jag böjer ner huvudet (hur kan jag ens tänka på det?) och nu blir jag osäker över mina höfter. Herregud.

Ses

Av Frances - 28 april 2017 21:19

det är vad alla är. De som klagar på att andra är kränkta är dessutom kränkta de också, ellerhur? Jag är ju kränkt och skriver därav detta? Nej, jag är ju inte kränkt i och för sig, jag är inte speciellt utsatt och jag känner mig inte personligen träffad. Men nu ska jag berätta.

Extrema feminister och vänsterpartister går på min skola. Jag gråter när jag tänker på dem. De går i klunga och med kortklippta frisyrer, kånkenväskor och utsvängda byxor ned till anklarna. Åååå, jag är för speciell för den värld jag lever i! tänker de. Försöker göra samhället till ett bättre place, för världen vi lever i just nu är H E M S K. Och då menar jag förstås inte i Mellanöstern, utan i Sverige!!!! Det är ju så ojämställt här, vi får inte ens lägga upp bilder på våra bröst på instagram!! Jag har ju alltid drömt om att få göra det. Så varför inte kämpa för den rättigheten istället för saudiarabiska kvinnors rätt att köra bil liksom. Fett mycket viktigare, det handlar om att prioritera.

De lägger upp på instagram HELA TIDEN om hbtq+,,,och jag förstår för det är viktigt. Jag håller med om att alla ska ha lika rättigheter, det vill jag göra klart för mig. Jag håller med om att alla får vara precis som de vill och att alla människor ska bli behandlade värdigt och accepteras som de är. Men det blir för mycket när de är så provocerande i sig. De pratar om hur speciella de är, medan de går runt i likadana frisyrer och likadan hårfärg. Originella. Special snowflakes. Deras attityder och åsikter är så aggressiva att jag onte kan ta dem seriöst över huvud taget. Ingen vill hålla en diskussion med någon sådan människa. Dessutom förstår de feminismens betydelse.

Den rörelse som skapades för att främja kvinnors roll i samhället, och sedan upprätthållits även för att främja jämställdhet o allmänhet fläckas av extremister och aggressiva individer. Kanske är det såhär det känns för muslimer när de ser den islamistiska terrorn hända, fast i större skala? Jag vet inte, för jag är inte muslim.




Godnatt

Av Frances - 28 april 2017 19:08

Idag är det och har varit fredag. Min dag startade ovanligt bra, ni vet när man vaknar pigg och allt. Kände mig tillochmed tillräckligt vaken för att göra saker i en takt som inte var slow motion, och blev klar med min morgonrutin skitsnabbt. Kom lite tidigare till skolan och slutade tidigare också, vilket jag alltid gör på fredagar.

Tänk att det snart är maj?? Och det är såhär kallt??? Det har varit år som jag har badat sista april, men nu går jag istället med vantar och tjockjacka. Snälla solen, kom fram :(((

Hur som helst så sitter jag på toa just nu, jättebusigt att jag skriver det. Wooooowwwww!!!!!! Känner mig förövrigt väldigt irriterad, vet ej varför. Kanske kommer jag på det, kanske skriver jag här om det.

Imorgon ska jag äta glass trots kylan och gå promenader för att jaga sol. På söndag är det Valborg, kul!!



Ses

Av Frances - 27 april 2017 17:35

Känns helt tomt och värdelöst just nu. Vad ska jag göra,,,,
Allt är bara ständigt lidande,allt är jobbigt. Jag vill dö

Av Frances - 27 april 2017 16:02

Nu ligger jag i soffan och är helt slut, kom precis hem. Idag har varit tråkig och trött, men måste upp och plugga efter jag ätit. När jag lyssnar på musik bara zappar jag, för det finns inget jag vill lyssna på. Livet handlar trots allt inte om musik, utan om att arbeta.

Maten är strax klar, makaroner. Efter det så ska jag plugga. I helgen ska jag plugga till mattetentan och på söndag ska jag supa. Valborg wiho

Jag vill ha bredare höfter och kanske fungerar fet mat???? Funderar på att gå ner till affären och köpa choklad, för det borde funka ju. Det låter ju extremt smart.

Presentation


Hej och välkommen till min dagbok, det är trots allt inte varje dag som man får hälsa på i någons tankebanor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards