Alla inlägg den 25 april 2017

Av Frances - 25 april 2017 20:02

Jag hatar allt och alla!!! Jag är så trött på alla människor jag möter VARJE DAG!!!!
Jag har pluggat hela kvällen, men hann aldrig med att plugga matte. Jag måste sätta SO-np..

Jag vill bara att tiden ska gå, för just nu går den så himla långsamt. Jag vill att tiden ska gå och att jag ska gå ut alla utbildningar jag kommer gå i mitt liv, jag vill att tiden ska gå så jag kan inse vad jag ska göra i framtiden och sedan göra något i det spåret. Jag vill komma tillbaka till klassåterträffen om 15 år och kunna säga att jag lyckats. Och vad som verkligen spelar roll: jag vill inte se de jag ogillar lyckas. Det e låter ont, men det är sant.

Attbropå ingenting: läste igår om kvinnan som blev mördad av sin man efter några månader i Sverige. Tydligen så hade hon tagit av sin slöja och därför hade han strypt henne. Det var aldrig helt tydligt i Aftonbladets artikel, men jag tolkade det i alla fall som att hon dog genom att han ströp henne. Jag vet inte vad jag tycker om Sverige längre. Själv bor jag i en liten förort och många av mina länder kommer från andra länder, så jag har ingenting emot människor utanför Sveriges gränser. Men när människor kommer hit och tar med sina egna regler och sin hederskultur, som faktiskt bryter helt mot våra regler, så är det inte okej. Detta var bara ett av alla de fall som faktiskt har inträffat de senaste åren.

.xx

Presentation


Hej och välkommen till min dagbok, det är trots allt inte varje dag som man får hälsa på i någons tankebanor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards