Direktlänk till inlägg 2 maj 2017

Negativa människor

Av Frances - 2 maj 2017 17:39

Åååå!!!! Idag kom man tillbaka från en långhelg med roliga människor och Valborg osv. så möts man av de mest negativa människorna någonsin i skolan. Bland annat en lärare. Jag står inte ut med folk som klagar och hittar fel i allting, folk som har den där anklagande tonen i rösten i varenda mening de yttrar. Så fort man öppnar munnen så måste de säga emot. Det är inte så att jag är utsatt, dessa personer är såhär mot alla. Däremot kan jag ibland känna att somliga är för osäkra på sig själva och därför är så pass otrevliga.
Blir även såååå arg när folk skryter?! Det är inte OK att skryta, kan ni inte bars försåg det eller? Det är fanemej socialt efterblivet att hålla på så, Såå osmidigt. Liksom ingen gillar människor som skryter så varför skryta? Lol på de människorna :-) En helt annan sak att skryta än att berätta om sina framgångar på ett ödmjukt sätt, det får man absolut göra. Det gör mig bara fruktansvärt förbannad när folk söker bekräftelse för hur duktiga de är STÄNDIGT. Get some help you guys.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frances - 31 mars 2018 23:31

Har bara legat idag. Inte legat som i legat-legat alltså, utan jag har legat ner. Inte stått eller suttit; L E G A T Legat i sängen, legat i soffan. Degat å? degat å? degat å? degat å? degat å? degat å? degat. Känner mig ganska värdelös. Först...

Av Frances - 27 mars 2018 19:31

Hela mitt liv har jag varit rädd att skriva. Att ta plats och öppna datorn och samla mina tankar och skriva. Men långsamt börjar jag ändra mitt sätt att se på det. På skrivandet. För kanske är det det enda jag har kvar när allt runtomkring sviker. Ka...

Av Frances - 27 mars 2018 19:24

"känns som jag svamlar i mörker" jo, men lite så faktiskt.   Allt känns skit och jag är stressad. Ligger i min säng. Byxorna är uppknäppta och min näsa är täppt. Ingenting  känns det minsta bra. Stress, men varför? Jag vet inte, förihelvete!!!!...

Av Frances - 15 september 2017 22:44


Kände att jag vill faktiskt börja igen. Att skriva av sig här behövs faktiskt i vardagen, det känns som att det lättar min stress. Liksom, man får ordning på sina tankar om man skriver ut dem högt bara. Det är skönt. Idag har varit fett kul, va i...

Av Frances - 10 augusti 2017 16:11

Hej igen kompisar, det var ett tag sedan. Snart börjar skolan igen och jag är inte redo. Men man är väl aldrig redo ändå typ. Jag har mest varit med kompisar på lovet o så. Tänk att jag snart börjar gymnasiet. Det känns typ bra dock? Fast även nervö...

Presentation


Hej och välkommen till min dagbok, det är trots allt inte varje dag som man får hälsa på i någons tankebanor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards