Alla inlägg den 2 maj 2017

Av Frances - 2 maj 2017 17:39

Åååå!!!! Idag kom man tillbaka från en långhelg med roliga människor och Valborg osv. så möts man av de mest negativa människorna någonsin i skolan. Bland annat en lärare. Jag står inte ut med folk som klagar och hittar fel i allting, folk som har den där anklagande tonen i rösten i varenda mening de yttrar. Så fort man öppnar munnen så måste de säga emot. Det är inte så att jag är utsatt, dessa personer är såhär mot alla. Däremot kan jag ibland känna att somliga är för osäkra på sig själva och därför är så pass otrevliga.
Blir även såååå arg när folk skryter?! Det är inte OK att skryta, kan ni inte bars försåg det eller? Det är fanemej socialt efterblivet att hålla på så, Såå osmidigt. Liksom ingen gillar människor som skryter så varför skryta? Lol på de människorna :-) En helt annan sak att skryta än att berätta om sina framgångar på ett ödmjukt sätt, det får man absolut göra. Det gör mig bara fruktansvärt förbannad när folk söker bekräftelse för hur duktiga de är STÄNDIGT. Get some help you guys.

Av Frances - 2 maj 2017 17:26

Som ni ser i titeln så är denna veckan lugn för mig, jag har knappt några läxor alls faktiskt! Bara nationella prov i geografi, hade första delen idag och nästa del är på torsdag. Första delen kändes helt ok, ordbajsade mest men det brukar funka ändå lol. Lyckas alltid skriva något som är bra iallafall ;-)

Snart ska jag väl äta och sedan får vi se, ska väl träffa någon ikväll hoppas jag.. hade varit kul iallafall. Typ gå en promenad och så, bara snacka.

Ses

Presentation


Hej och välkommen till min dagbok, det är trots allt inte varje dag som man får hälsa på i någons tankebanor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards