Alla inlägg under september 2017

Av Frances - 15 september 2017 22:44

Kände att jag vill faktiskt börja igen. Att skriva av sig här behövs faktiskt i vardagen, det känns som att det lättar min stress. Liksom, man får ordning på sina tankar om man skriver ut dem högt bara. Det är skönt.

Idag har varit fett kul, va i skolan hela dagen o sen va jag med kompisar lite. Vi kollade på Barda, haha, det va typ värsta nostalgin. Imorgon måste jag dock plugga som Fuck, sen på kvällen ska jag nog dra på nån fest i stan. Känner att jag hittills (under tre veckor) försökt balansera plugget på natur, det sociala och dessutom sömnen... det funkar nu, men frågan är hur länge det håller??? Haha.. det slutar alltid dåligt. Men just nu känner jag typ att jag måste va perfekt i alla ämnen o på alla övriga plan utanför skolan (socialt t ex). Trots att jag vet att det aldrig funkar att tänka så så gör jag det ändå liksom, jag kn ju skriva hur lång tid del höll sen. Nu tippar jag på 2 månader. Ändå rätt så stabilt ;-)

Presentation


Hej och välkommen till min dagbok, det är trots allt inte varje dag som man får hälsa på i någons tankebanor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards