Direktlänk till inlägg 31 mars 2018

Att ligga och att skriva HP

Av Frances - 31 mars 2018 23:31

Har bara legat idag. Inte legat som i legat-legat alltså, utan jag har legat ner. Inte stått eller suttit; L E G A T

Legat i sängen, legat i soffan. Degat å? degat å? degat å? degat å? degat å? degat å? degat.

Känner mig ganska värdelös. Förstår ej vad jag bidrar med till mitt eget liv om jag ska va ärlig.

Något, som faktiskt är nyttigt, som jag ska göra är däremot Högskoleprovet. Om två veckor för första gången. Känns nytt och osäkert typ, men vem vet: det kanske går ändå? Om du har nåt tips inför HP får du gärna kommentera också, det skulle jag va? väldigt tacksam för!

Känns lite läskigt när man aldrig gjort det förut. Lite som att man tänker ?var hamnar jag på skalan?? för inte vet ju jag om jag är en 0,4 eller 1,2 heller. Vafan, jag tycker ju att jag själv känns ganska så korkad om jag ska va? ärlig.


Är blond såväl utanpå som inuti liksom.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frances - 27 mars 2018 19:31

Hela mitt liv har jag varit rädd att skriva. Att ta plats och öppna datorn och samla mina tankar och skriva. Men långsamt börjar jag ändra mitt sätt att se på det. På skrivandet. För kanske är det det enda jag har kvar när allt runtomkring sviker. Ka...

Av Frances - 27 mars 2018 19:24

"känns som jag svamlar i mörker" jo, men lite så faktiskt.   Allt känns skit och jag är stressad. Ligger i min säng. Byxorna är uppknäppta och min näsa är täppt. Ingenting  känns det minsta bra. Stress, men varför? Jag vet inte, förihelvete!!!!...

Av Frances - 15 september 2017 22:44


Kände att jag vill faktiskt börja igen. Att skriva av sig här behövs faktiskt i vardagen, det känns som att det lättar min stress. Liksom, man får ordning på sina tankar om man skriver ut dem högt bara. Det är skönt. Idag har varit fett kul, va i...

Av Frances - 10 augusti 2017 16:11

Hej igen kompisar, det var ett tag sedan. Snart börjar skolan igen och jag är inte redo. Men man är väl aldrig redo ändå typ. Jag har mest varit med kompisar på lovet o så. Tänk att jag snart börjar gymnasiet. Det känns typ bra dock? Fast även nervö...

Av Frances - 30 maj 2017 23:04

Så jävla skönt! Har inga läxor och inget skolarbete kvar och på fredag åker jag på klassresa. Är helt klart med alla prov. Satte faktiskt A på alla nationella proven, som jag sa att jag ville. Gjorde även 1c (gymnasiematte) och fick A i kursbetyg....

Presentation


Hej och välkommen till min dagbok, det är trots allt inte varje dag som man får hälsa på i någons tankebanor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards